בית”ר ותגר – אז מה צפוי לנו בשנת 2024?
אחרי שבאוקטובר האחרון עברה מדינת ישראל את האחד האסונות הגדולים בתולדותיה ופריצתה של מלחמת “חרבות ברזל” ששיבשה את סדר היום בישראל ובתפוצות – תנועת בית”ר חוזרת לשגרה עם התוכניות של בית”ר ותגר ברחבי העולם. אנחנו רוצים לשתף אתכם בחלק מהפעילויות המתוכננות לשנה הקרובה ברחבי העולם עם החניכים הנדירים והאדירים של התנועה.
בית”ר:
1. פתיחת מעוז חדש בארגנטינה:
לאחר 20 שנה ללא מעוז בית”ר בארגנטינה, אנו פותחים מעוז חדש! ההכנות בעיצומן, כולל שיפוצים וסמינרים, לקראת פתיחה בשבועות הקרובים.
2. שנת הכשרה:
למרות התקופה המאתגרת, יותר חניכים משנים קודמות משתתפים בתכנית שנת הכשרה שתתחיל במרץ. אנחנו גאים בבוגרים שמרגישים מחויבות עמוקה להגיע לארץ ישראל דווקא בזמנים קשים.
3. נסיעה של אלי חי – בית”ר מאיטליה לישראל
קבוצה גדולה של חניכים ובוגרים מאיטליה תגיע לישראל בהובלת הרב משה חכמון. מטרת הביקור היא לחזק את הקשר עם ישראל ולהיות חלק מהמלחמה והמצב בישראל.
4. סמינר בינלאומי:
כ-100 בוגרי בית”ר מארגנטינה, אורוגואי וברזיל יקיימו סמינר בינלאומי בחודש ספטמבר באירוע חשוב לחיזוק הקשרים בין הבוגרים והפיכת התנועה לעולמית יותר. הבוגרים יעברו פעילויות והכשרות להדרכה, תוך שימת דגש על מצוינות.
5. אירועי 100 שנה:
לאורך כל השנה, מעוזי בית”ר ברחבי העולם יציינו 100 שנים להיווסדה של התנועה. אירועים מיוחדים יתקיימו בכל מעוז, תוך הדגשת מורשתו של ז’אב ז’בוטינסקי.
תגר:
1. קורסי הסברה לסטודנטים:
בחודש אפריל, סטודנטים מצ’ילה, ברזיל, אורוגואי, מקסיקו וספרד יעברו קורס אינטנסיבי בנושא לחימה באנטישמיות בקמפוסים. הקורס יספק כלים חיוניים להתמודדות עם האנטישמיות הגוברת באוניברסיטאות.
2. 6 אירועים מקומיים במהלך השנה:
סטודנטים של תגר יקיימו אירועים מקומיים לחיזוק הקבוצות בכל מדינה. האירועים יכללו הרצאות, פעילויות חברתיות וסמינרים שונים. זו גאווה גדולה לראות את פעילותם של הסטודנטים וביטוי הגאווה הציונית שלהם.
בית”רים – תל חי!
Scroll to Top